11/12/2010

Niveau visage young: Tonic

Tonic van nivea. Er was een tijdje geleden een actie bij de kruidvat ik geloof dat het iets was van 2+2 gratis, hier had ik toen dankbaar gebruik van gemaakt en dagcrème, een soort foundation deze tonic en deo van gekocht.
Ik geloof dat ik bij me kaar iets van 10 euro kwijt was. Nivea is sowieso niet duur maar nou was het zeker goedkoop.

Deze tonic helpt ( Zoals je ziet op de bovenste foto ) tegen puistjes en mee eters. Ik heb deze tonic nu 1 maand getest en ik moet zeggen dat ik echt verschil zie. Ik had al niet zo'n hele onzuivere huid maar ik heb nu eigenlijk geen tot een paar puistjes. Dus ik ben hier zeker heel erg tevreden over. Ik weet dus niet hoe het werkt op een hele erge onzuivere huid, maar ik kan deze voor een zuivere tot soms onzuivere huid zeker aanraden. Mij heeft het zeker geholpen en ik zou het zeker nog een keer kopen! 



wat ook handig is voor mensen met een droge huid: Deze tonic is alcohol vrij, verwijdert talg ( wat puistjes veroorzaakt ) zonder de huid uit te drogen.

No comments:

Post a Comment