11/12/2010

Nieuwe cosmetica lijn bij de h&m: Let's party


Er zit bij:
Een make-up tasje: 3,95

Een toilettas- die is uitverkocht op de site, maar ik denk dat je hem in de winkel wel kan  
                     halen
Een set met  douchecrème, bodylotion en bodybutter: 4,95
Bronze poeder: 5,95
Een make-up kit met een palette en lipgloss : Sold out, kan je ook in de winkel halen
Lipgloss in de vorm van kerst ballen: 2,95
En nog een Make-up tasje - sold out.


zoals je ziet is er al veel uitverkocht, wil je iets hebben moet je er snel bij zijn.
Ik vind de verpakkingen echt super mooi en feestelijk. Dit zouden perfecte
surprise cadeautjes zijn. Omdat de prijs natuurlijk heel erg mee valt.
Over de kwaliteit kan ik niks zeggen omdat ik ze zelf niet heb. Maar alle oogschaduws
en lipglosjes die ik heb van de h&m zijn altijd wel een hele goede
kwaliteit.


geslaagde lijn zou ik zeggen!




edit: Klik op de foto om hem beter te zien.

No comments:

Post a Comment