12/24/2010

Van de nieuwe lijn van Nivea heb ik de hydraterende Dagcrème. druk op lees verder voor het review!

Ik heb niks van de rest van de lijn, maar ik weet wel dat deze dagcrème zeker zijn werk doet. Hij hydrateerd heerlijk. Ook is het geen dikke crème dus je kunt er over heen gewoon foundation aan brengen. Fijn om te weten is dat het voor 95% van natuurlijke producten gemaakt is!
Ik heb een normale huid, dat houdt in dat ik soms een paar droge plekjes heb. Niet tot weinig last van puistjes. Ik vond het gewoon fijn om ook die droge plekjes te voorkomen en mijn gezicht lekker te hydrateren.
Een aanrader voor iedereen met een normale huid die op zoek is naar een goed betaalbare fijne dagcrème.
Love Pascalle




1 comment:

  1. Klinkt wel goed! Ik zie alleen je plaatje niet...

    ReplyDelete