11/23/2010

Lanvin voor H&M, vandaag uitgekomen

Als je snel bent kun je nog bestellen, maar snel ging het vandaag met de collectie van de H&M. De prijzen voor de jurken kun je al gauw 159 euro neertellen ( wat ik heel duur vind voor H&M begrippen ). En er zijn ook shirts. Verder zijn er lipsticks ( 9,95 ) kettingen, armbanden, panty's en handschoentjes. De prijzen voor een ketting zijn rond de 25 euro. De rest van de prijzen kon ik helaas niet meer zien. Ik gok dat in de stad het er storm loopt voor de jurken + accessoires. Ik heb niks besteld om de rede dat ik de jurken mooi, maar niet 159 euro waard vind. De accessoires zou ik wel graag hebben besteld maar die waren allemaal uitverkocht.

dus als je tijd hebt ren naar de h&m en kijk even rond, als alles er nog is morgen?

Love Pascalle

No comments:

Post a Comment